Dankjewel voor net vertrouwen in Safe-iD. Als het goed is (check je ‘ongewenste mail’ ook) krijg je:
- Bevestiging van je bestelling
- Een wachtwoord toegestuurd
- Een welkomsmail met aanwijzingen
De tekst van deze mail kan je ook hier downloaden
op veel gestelde vragen
In de loop van de jaren hebben we veel hele goede vragen gekregen. We kunnen ons voorstellen dat jouw vraag al eens eerder is gesteld en beantwoord. We zijn zo compleet mogelijk en hebben alle onderwerpen keurig in groepen gerangschikt.
Dankjewel voor net vertrouwen in Safe-iD. Als het goed is (check je ‘ongewenste mail’ ook) krijg je:
De tekst van deze mail kan je ook hier downloaden
Koppel via dit stappenplan je extra Safe-iD producten/tags:
1. Klik bovenaan de website op ‘Mijn account’
2. Log in op je account onder ‘Bestaande klant’
3. Koppel je extra tag(s) via de button ‘Koppel een nieuwe tag’
4. Scan je tag(s) ter controle
Na het ontvangen van jouw Safe-iD bestelling, kun je je tag(s) op deze manier activeren:
Iedere tag heeft een unieke code. Voor het samenstellen van deze unieke codes gebruiken we hoofdletters en kleine letters in combinatie met getallen. Het kan voorkomen dat je een ‘l’ (kleine letter L) ingeeft terwijl dit een ‘cijfer 1’ is of een ‘hoofdletter i’. Heb je hierdoor problemen met activeren? Neem contact op met de klantenservice op 020-261 1970 dan helpen wij je graag verder.
Dankjewel voor net vertrouwen in Safe-iD. Als het goed is (check je ‘ongewenste mail’ ook) krijg je:
De tekst van deze mail kan je ook hier downloaden
Het is altijd makkelijk om een noodnummer bij je te hebben. Sterker nog, ieder evenement (schoolkamp, sportevenement, ziekenhuisopname) vraagt om jouw noodnummer voor hulp en informatie bij ongemakken en ongevallen. Het is dan belangrijk om zo snel en makkelijk mogelijk bij die informatie te komen. De snelste manier is met een QR-code, omdat iedereen met een Smartphone in die voorkomende gevallen kan helpen. In het geval van evenementen is het daarnaast ook zo dat alle hulpverleners, vrijwilligers, andere deelnemers en zelfs de partners van deelnemers weten dat er een QR-code beschikbaar is bij je. Die verwachten dus ook een actief profiel om jou te helpen en het thuisfront en/of hulpverleners goed te kunnen informeren. Voor een veilig gevoel, snelle hulp, gemak en bepreken van schade.
De eerste maand van jouw lidmaatschap is gratis, daarna kost het jaarabonnement slechts €11,99 oftewel €1,00 per maand. De prijs van onze producten daarnaast rond de €10,-. Kijk voor alle prijzen in de webshop.
Er is een aantal redenen waarom we werken met abonnementen:
De eerste 30 dagen van je (eerste) abonnement betaal je slechts €0,01 registratiekosten. Na deze periode start automatisch je jaarabonnement (€8,99 p/j). Wil je dit niet, verwijder dan zelf je account vóór afloop van de eerste 30 dagen.
De eerste maand van jouw lidmaatschap is gratis, daarna kost het jaarabonnement slechts €11,99 oftewel €1,00 per maand. De prijs van onze producten daarnaast rond de €10,-. Kijk voor alle prijzen in de webshop.
Als bestaande gebruiker is het mogelijk om extra Safe-iD producten te bestellen, zonder hiervoor een abonnement af te sluiten.
In je winkelmand, klik je op ‘Doorgaan naar afrekenen’ en kun je vervolgens inloggen op je account onder ‘Bestaande klant’.
Op deze manier worden er geen abonnementskosten gerekend voor je extra producten.
LET OP: je kunt onbeperkt producten/tags koppelen aan je profiel.
We hebben 1-4 werkdagen nodig om bestellingen te verzamelen, in te pakken en te verzenden. Afhankelijk van PostNL ligt jouw Safe-iD dus binnen 1-5 dagen in de bus
Jazeker. Al je Safe-iD producten worden per post in een pakketje verstuurd, dat door je brievenbus past.
Het is altijd makkelijk om een noodnummer bij je te hebben. Sterker nog, ieder evenement (schoolkamp, sportevenement, ziekenhuisopname) vraagt om jouw noodnummer voor hulp en informatie bij ongemakken en ongevallen. Het is dan belangrijk om zo snel en makkelijk mogelijk bij die informatie te komen. De snelste manier is met een QR-code, omdat iedereen met een Smartphone in die voorkomende gevallen kan helpen. In het geval van evenementen is het daarnaast ook zo dat alle hulpverleners, vrijwilligers, andere deelnemers en zelfs de partners van deelnemers weten dat er een QR-code beschikbaar is bij je. Die verwachten dus ook een actief profiel om jou te helpen en het thuisfront en/of hulpverleners goed te kunnen informeren. Voor een veilig gevoel, snelle hulp, gemak en bepreken van schade.
Nadat je deelgenomen hebt loopt het gratis en tijdelijk abonnement natuurlijk automatisch af. Jouw account en profiel blijven beschikbaar. Van ons krijg je rond het verlopen van het gratis proefabonnement de vraag of je wilt verlengen en gebruik wilt blijven maken van onze diensten. Vaak met een mooie aanbieding verzorgd met het evenement. Ook kun je via die mail aangeven of je wilt dat we het account/profiel inactief willen bewaren of dat we alles moeten verwijderen. Dat kan uiteraard.
Je koppelt gewoon jouw nieuwe (evenementen) Safe-iD aan jouw bestaande profiel door in te loggen en de code (bijvoorbeeld ABC/12r45) toe te voegen
Ons systeem werkt standaard met abonnementen. Zonder abonnement werkt het niet. Je hebt tot de gemelde volgende betaling inderdaad een gratis abonnement. Dat verloopt ook automatisch. Je zult zien bij het aanklikken van het abonnement dat er alleen sprake is van verlenging en betaling bij een handmatige actie van jouw kant. Zolang je dat niet doet wordt het abonnement inactief.
Je hebt een mail of andere bericht gekregen met een specifieke code in de vorm van ABC/12r45. Die kun je invullen op de speciale evenementenpagina of via de groene knop op de homepage
Er is een aantal redenen waarom we werken met abonnementen:
Het dragen van je persoonlijke QR-code, geeft hulpverleners de mogelijkheid om snel en gericht hulp te bieden. Ook vrienden en/of familie kunnen zo gewaarschuwd worden. Door je QR-code te scannen met mobiele telefoon of tablet, verschijnt je medische profiel (die je overigens helemaal zelf invult) en eerste contactpersoon op het beeldscherm.
Safe-iD heeft een uitgebreide collectie met verschillende producten, zoals Bike tag, iD-armband (verkrijgbaar in verschillende kleuren), Helm sticker en Shoe tag.
Zo kan iedereen zichzelf BUITENgewoon herkenbaar maken.
Het is altijd makkelijk om een noodnummer bij je te hebben. Sterker nog, ieder evenement (schoolkamp, sportevenement, ziekenhuisopname) vraagt om jouw noodnummer voor hulp en informatie bij ongemakken en ongevallen. Het is dan belangrijk om zo snel en makkelijk mogelijk bij die informatie te komen. De snelste manier is met een QR-code, omdat iedereen met een Smartphone in die voorkomende gevallen kan helpen. In het geval van evenementen is het daarnaast ook zo dat alle hulpverleners, vrijwilligers, andere deelnemers en zelfs de partners van deelnemers weten dat er een QR-code beschikbaar is bij je. Die verwachten dus ook een actief profiel om jou te helpen en het thuisfront en/of hulpverleners goed te kunnen informeren. Voor een veilig gevoel, snelle hulp, gemak en bepreken van schade.
Het dragen van je persoonlijke QR-code, geeft hulpverleners de mogelijkheid om snel en gericht hulp te bieden. Ook vrienden en/of familie kunnen zo gewaarschuwd worden. Door je QR-code te scannen met mobiele telefoon of tablet, verschijnt je medische profiel (die je overigens helemaal zelf invult) en eerste contactpersoon op het beeldscherm.
Safe-iD heeft een uitgebreide collectie met verschillende producten, zoals Bike tag, iD-armband (verkrijgbaar in verschillende kleuren), Helm sticker en Shoe tag.
Zo kan iedereen zichzelf BUITENgewoon herkenbaar maken.
Dankjewel voor net vertrouwen in Safe-iD. Als het goed is (check je ‘ongewenste mail’ ook) krijg je:
De tekst van deze mail kan je ook hier downloaden
Zodra je besteld hebt beschik je over een account met inloggegevens die je toegestuurd zijn. Sterker nog… op het moment van bestellen ben je automatisch ingelogd en kan je aan de gang:
Vergeet niet op te slaan.
Safe-iD vindt dat je zelf de volledige vrije keuze hebt over de gegevens die je opslaat in jouw profiel en meeneemt via de QR-code. Het enige verplichte veld is jouw primaire noodnummer, omdat we niet willen dat er geen informatie verschijnt als iemand jou probeert te helpen.
Het grote voordeel met het nieuwe platform is, dat je als gebruiker een onbeperkt aantal producten/tags aan je profiel kunt koppelen. Je hoeft dus niet meer per product/tag een apart abonnement af te sluiten.
Het is mogelijk om meerdere profielen en accounts samen te voegen door alle tags aan 1 account te koppelen. Ieder account kan een onbeperkt aantal producten (tags) laten verwijzen naar hetzelfde profiel
Er is een aantal redenen waarom we werken met abonnementen:
Als bestaande gebruiker is het mogelijk om extra Safe-iD producten te bestellen, zonder hiervoor een abonnement af te sluiten.
In je winkelmand, klik je op ‘Doorgaan naar afrekenen’ en kun je vervolgens inloggen op je account onder ‘Bestaande klant’.
Op deze manier worden er geen abonnementskosten gerekend voor je extra producten.
LET OP: je kunt onbeperkt producten/tags koppelen aan je profiel.
Het grote voordeel met het nieuwe platform is, dat je als gebruiker een onbeperkt aantal producten/tags aan je profiel kunt koppelen. Je hoeft dus niet meer per product/tag een apart abonnement af te sluiten.
Koppel via dit stappenplan je extra Safe-iD producten/tags:
1. Klik bovenaan de website op ‘Mijn account’
2. Log in op je account onder ‘Bestaande klant’
3. Koppel je extra tag(s) via de button ‘Koppel een nieuwe tag’
4. Scan je tag(s) ter controle
Iedere tag heeft een unieke code. Voor het samenstellen van deze unieke codes gebruiken we hoofdletters en kleine letters in combinatie met getallen. Het kan voorkomen dat je een ‘l’ (kleine letter L) ingeeft terwijl dit een ‘cijfer 1’ is of een ‘hoofdletter i’. Heb je hierdoor problemen met activeren? Neem contact op met de klantenservice op 020-261 1970 dan helpen wij je graag verder.
Aan de gang met je nieuwe Safe-iD tag?