Bij Safe-iD realiseren we ons dat je heel veel informatie kwijt kunt in het profiel. Bijna oneindig. Dat is een groot voordeel, maar ook een klein nadeel, want hoe komt iemand die helpt zo snel als mogelijk bij de belangrijkste informatie als een aandoening als er heel veel informatie in jouw profiel staat. Met een extra opvallend alert hebben we de oplossing gevonden
Wat is een ‘alert’?
Een alert is een teken of mededeling die meteen om aandacht vraagt. In het geval van Safe-iD geldt dat vooral voor jouw specifieke aandoeningen en omstandigheden als bijvoorbeeld epilepsie, een specifiek medicijn of de plek waar die medicijnen te vinden zouden zijn. Je zou ook kunnen denken aan een verwijzing naar een document in je profiel of je werkgever.
Hoe vul ik mijn alert in?
Als je inlogt in via mijn profiel bewerk je jouw profiel middels de blauwe knop ‘Profiel bewerken/ edit profile’ en ga je naar het derder tabblad voor het invullen van medische informatie. Vergeet daarna vooral niet de rest van je profiel nog eens na te lopen op actuele informatie en op te slaan (!)
Enkele voorbeelden:
“Graag eerst mijn vader bellen”
“Let op: ik ben doof”
“Ik heb een pacemaker”
“Niet-reanimeren verklaring in bestand1”
“Ik leidt aan …”
“Graag mijn werkgever inlichten”
Voor meer informatie ga je naar de FAQ of neem je contact met ons op.
